ملارد- فرماندار ملارد با تاکید بر اقناع نخبگان در طرح جوانی جمعیت گفت: در تبلیغ فرزندآوری نیاز داریم که این مهم در اولویت اصلی قرارگاه جمعیت قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جابر کریمی پیش از ظهر دوشنبه در دومین نشست قرارگاه جمعیت و خانواده ملارد بر اهمیت و لزوم اقناع نخبگان برای تبلیغ فرزند آوری در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: بخشی از قشر تأثیرگذار رؤسای ادارات و اعضای قرارگاه هستند که لازم است، برگزاری جلسات آموزشی تبیینی در دستور کار قرارگاه باشد.

وی افزود: در مرحله بعد هرکدام از اعضا برای مجموعه و کارمندان خود این روند را ادامه دهند، سپس برای عموم مردم در چارچوب وظایف ادارات در سطح شهرستان جلسات تبیینی و آموزشی برگزار کنند.

فرماندار ملارد با بیان اینکه جریان سازی و دغدغه ایجاد کردن برای همه گروه‌ها در جامعه بواسطه برگزاری کارگاه‌های آموزشی حائز اهمیت است، عنوان داشت: برای تبدیل این جریان نیاز به استفاده از ظرفیت تبلیغات رسانه‌ای قوی و توزیع محتوای موجود و همکاری با مجموعه‌های تولید رسانه‌ای می‌باشد.

کریمی ادامه داد: تسهیل در پرداخت وام‌های ازدواج و فرزند آوری امری اجتناب ناپذیر و ضروری است، بانک‌ها به فکر جذب و دریافت اعتبار باشند و برای متقاضیان دست انداز ایجاد نکنند.