مرحله دوم جشنواره قرآنی رحمت ویژه دانش آموزان مدارس مؤسسه جامعه القرآن الکریم و اهل البیت (ع) با هدف تربیت عملی آموزش آداب اسلامی به فرزندان در زندگی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوم جشنواره قرآنی رحمت ویژه دانش آموزان مدارس مؤسسه جامعه القرآن الکریم و اهل البیت (ع) با هدف تربیت عملی آموزش آداب اسلامی به فرزندان در زندگی روزمره در قالب نمایش قصه گویی و بازی ویژه دوره اول ابتدایی و مهارت روحانی قرآن در مقطع پیش دبستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۱ در حال برگزاری است.

قرآن آموزان در مرحله اول که همزمان با میلاد با سعادت موحدین امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام و دهه مبارک فجر به صورت سراسری برگزار شد، با یکدیگر به رقابت پرداختند و پس از داوری محتوایی و فنی آثار ویدئویی، ده رتبه اول که شامل ۲۴ کلاس بود توسط هیأت داوران به عنوان منتخب اعلام شدند و جوایز مرحله نخست به معلمین و دانش آموزان منتخب اهدا شد.

در مرحله دوم برگزیدگان مرحله نخست با یکدیگر به رقابت پرداختند و آثار ویدئویی خود را در تولید محتوای رشته‌های جشنواره به مرکز قم جهت داوری ارسال کردند.

گفتنی است است داوران مؤسسه جامعه القرآن در حال بررسی ویدئوهای ارسالی از مدارس هستند و نفرات منتخب اعم از معلمین و کلاس‌های برگزیده به زودی اعلام می‌شود و به برگزیدگان مرحله دوم جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.