شمیرانات- امام جمعه لواسان با اشاره به اینکه باید از ظرفیت گردشگری که تاکنون موجب تهدید برای مردم این منطقه بوده به عنوان یک فرصت بهره مند شد گفت:اولویت مدیریت شهری لواسان رونق گردشگری باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی بعد از ظهر سه شنبه در آئین تودیع و معارفه شهردار لواسان با اشاره به اینکه شهر لواسان با توجه به موقعیت جغرافیایی، امکان احداث فعالیت‌های صنعتی و کارخانه‌ای ندارد اظهار داشت: اما می‌توان از ظرفیت گردشگری که تاکنون موجب تهدید برای مردم این منطقه بوده، به عنوان یک فرصت بهره مند شد.

ایمانی با تاکید بر اینکه یکی از اولویت‌های کاری شهردار جدید که امروز سکانداری این شهر را به دست خواهند گرفت رونق گردشگری لواسان باشد گفت: امیدوار هستیم که شهردار جدید برنامه ریزی و چاره اندیشی در این زمینه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه ما موظف هستیم در حوزه‌ی کاری خودمان مواظب رفتارمان باشیم و با درست رفتار کردن، قانونی عمل کردن و برنامه ریزی درست از مشکلات مردم گره گشایی کنیم افزود: ضروری است که مردم را به نظام دلگرم و اعتماد از دست رفته نسبت به مسئولین و دست اندرکاران را تا آنجایی که می‌توانیم ترمیم کنیم و این جز با خدمت صادقانه میسر نخواهد شد.

امام جمعه لواسانات با اشاره به حدیثی از امیر المومنین (ع) که می‌فرمایند «انسان عاقل کسی نیست که خیر را از شر تشخیص می‌دهد، بلکه کسی است که بین دو شر آن شری را انتخاب نماید که آسیب کمتری در آن است» اظهار داشت: هر طرح و برنامه‌ای اشکالات خودش را دارد و ما نباید از این اشکالات بترسیم و به این بهانه از ادامه کار منصرف شویم.

ایمانی در این مراسم از مجتبی ذاکریان فرماندار شهرستان شمیرانات در خصوص پیگیری گره‌هایی که پیش پای مردم این منطقه بود، همچون حریم ۱۵۰ متری، مسائل محیط زیستی، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی، مشکلاتی که باعث شده بود روستا از سکنه خالی شود تشکر و قدردانی کرد.

امام جمعه لواسانات در پایان ضمن تشکر از خدمات و تلاش‌های «نوربخش آلاکه» که در طول این مدت که سرپرستی شهرداری لواسان را بر عهده داشتند، برای «یونس غفاری» شهردار جدید شهر لواسان آرزوی موفقیت کرد.