نظر به اهمیت رعایت هنجارهای اجتماعی در حفظ سلامت جامعه لایحه ای تحت عنوان حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب آماده شد،برخی از فعالان فرهنگی جبهه انقلاب در خصوص این لایحه دیدگاه های انتقادی دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، نظر به اهمیت رعایت هنجارهای اجتماعی در حفظ سلامت جامعه و لزوم حفظ کرامت منزلت و امنیت اخلاقی افراد به ویژه بانوان و جایگاه رفیع و والای زن در نظام اسلامی و نقش بنیادین وی در تحکیم خانواده و رشد جوامع و با توجه به آسیب‌هایی که نادیده گرفتن این هنجارها به جامعه وارد می‌نماید و همچنین وظیفه حاکمیت و عموم مردم برای تحقق این هنجارها و سلامت جامعه لایحه‌ای تحت عنوان حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب آماده شد. برخی از فعالان فرهنگی جبهه انقلاب در خصوص این لایحه دیدگاه‌هایی دارند که در صفحات خود در شبکه‌های اجتماعی به بیان آن پرداختند.

بر همین اساس مهدی جمشیدی عضو گروه فرهنگ‌پژوهی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، حجت الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، میثم نیلی مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی و مهدی سلحشور مداح اهل بیت (ع) در توئیت های جداگانه ای نسبت به این لایحه واکنش نشان دادند.