کرمانشاه- رئیس دانشگاه رازی با اشاره به نقش مهم رسانه ها در انتقال انتقادات و اصلاح امور، گفت: به منظور تسهیل ارتباط با رسانه ها «دفتر ارتباط با رسانه» در دانشگاه رازی تاسیس می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدنبی احمدی صبح پنجشنبه در دیدار با جمعی از مدیران رسانه در استان کرمانشاه، اظهار کرد: از وظایف اصلی رسانه‌ها می‌توان به مطالبه گری اشاره کرد.

وی افزود: در مقابل مطالبه رسانه‌ها ما مسئولین وظیفه داریم پاسخگو بوده و از انتقادات سازنده و مثمر ثمر بهره گرفت.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه تصریح کرد: به منظور ارتباط بهتر با اصحاب رسانه و پیوند بین ظرفیت رسانه و دانشگاه به دنبال تأسیس «دفتر ارتباط با رسانه» در دانشگاه رازی هستیم.

وی با اشاره به گوشه‌ای از عملکرد علمی دانشگاه رازی کرمانشاه، خاطرنشان کرد: در سال گذشته اتفاقات علمی خوب و بزرگی در دانشگاه رازی رقم خورده است که نیاز داریم با حمایت رسانه‌ها این افتخارات را به اطلاع مردم برسانیم.

احمدی خاطرنشان کرد: در مراسم تجلیل از اساتید نمونه کشوری دانشگاه رازی کرمانشاه در کنار دانشگاه تهران تنها دانشگاه‌هایی بودند که ۲ استاد نمونه در لیست برگزیدگان علمی کشور داشتند و این افتخاری بزرگ برای جامعه علمی استان کرمانشاه است.

وی با اشاره به دیگر فعالیت‌های دانشگاه، گفت: دانشگاه رازی اولین دانشگاه در کشور است که به پنجره خدمات الکترونیک دولت متصل شد.

گفتنی است در این دیدار زینی وند معاون فرهنگی دانشگاه و زارع مدیر حوزه ریاست حضور داشتند و مدیران رسانه در استان کرمانشاه نظرات در خصوص ارتباط بهتر دانشگاه و رسانه را بیان کردند.