اهواز- فرمانده کل انتظامی کشور گفت: همه تلاش بنده و همکاران این است که بتوانیم تسهیلات ویژه‌ای را در امر صدور گذرنامه و خروج و ورود از مرز برای زائران حسینی انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان بعد از ظهر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در موضوع سرقت‌ها و تیراندازی‌های بی رویه‌ای که توسط دارندگان سلاح‌های غیرمجاز صورت می‌گیرد، کارهای خوبی در این مدت اخیر انجام شده است.

فرمانده کل انتظامی کشور بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری مردم و دستگاه‌های مربوطه بتوانیم این دغدغه مردم را کم کنیم.

سردار رادان در خصوص اقدامات پلیس برای راهپیمایی اربعین حسینی گفت: همه تلاش بنده و همکاران این است که بتوانیم تسهیلات ویژه‌ای را در امر صدور گذرنامه و خروج و ورود از مرز انجام دهیم.

وی افزود: امروز با حضور وزیر کشور و رئیس پلیس عراق در تهران جلسه‌ای خواهیم داشت تا زائران هماهنگی‌های بیشتری برای سهولت در رفت و برگشت داشته باشند.

فرمانده کل انتظامی کشور بیان کرد: تاکنون طرف عراقی قبول کرده که ما بتوانیم از گذرنامه و گذر زیارتی استفاده کنیم که اگر این توافق نهایی شود، مقداری سرعت تهیه گذرنامه افزوده خواهد شد.