کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به ضرورت تدوین نظام مسائل هر شهرستان، گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی در استان کرمانشاه باید بر اساس اولویت‌ها باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی بعد از ظهر پنجشنبه در شورای اداری شهرستان سنقر و کلیایی که با حضور معاونین استانداری و نماینده مردم این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: حتماً باید نظام مسائل شهرستان سنقر و کلیایی را تدوین کنیم و بر اساس اولویت‌ها برای حل مسائل و مشکلات ورود کنیم زیرا در غیر این صورت کار به نتیجه نمی‌رسد.

وی با اشاره به توصیه رهبری مبنی بر کمک مسئولان به یکدیگر، افزود: دستگاه‌های اجرایی مختلف باید در به ثمر رسیدن کارها و برنامه‌ها با یکدیگر همکاری و هم افزایی داشته باشند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در نهضت ملی مسکن امروز پروژه‌ای آغاز شد که با همکاری شهرداری و سایر ادارات مشکل زمین و هزینه صدور پروانه کاهش یافت که منجر به کاهش آورده متقاضیان شده است.

صحرایی بیان کرد: طرحی در سنقر و کلیایی باید در زمان مشخصی به نتیجه می رسیده اما ۱۳ سال به تعویق افتاده و تعدادی از مسکن مهرهای مصوب گذشته هنوز به اتمام نرسیده است.

وی ادامه داد: اگر از آمار بالای بیکاری در استان و شهرستان‌ها رنج می بریم باید با کار مضاعف و انسجام و پیگیری و برنامه ریزی آن را حل کنیم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به حضور در شهرستان‌های مختلف استان، گفت: این سفرها برای احصاء مشکلات، برنامه ریزی و اولویت بندی اقدامات است و قرار نیست معجزه خاصی در این سفرها رخ دهد بلکه پیگیری امور و همفکری می‌تواند خود گره‌ای از مشکلات را باز کند.

صحرایی اضافه کرد: پیش بینی می‌شود سفر آینده به شهرستان سنقر و کلیایی ۱۳ هفته بعد رخ دهد و در سفر آتی پیشرفت هر یک از پروژه‌ها که امروز بررسی شده مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: از آغاز پذیرش مسئولیت استانداری کرمانشاه عمل به قانون و شرع را در دستور کار قرار داده ام و از آن کوتاه نخواهم آمد و با انجام اعمال غیرقانونی و خلاف شرع برخورد خواهیم کرد.