اهواز- استاندار خوزستان با اشاره به جنگ فرهنگی دشمن علیه کشور گفت: برای مقابله با این امر مهم راهی جز ارتباط سازنده با جوانان و نوجوانان نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب پیش از ظهر امروز یکشنبه در نشست جهاد تبیین دانش آموزی استان خوزستان بیان کرد: غربی‌ها دارند برای ترویج فرهنگ مهاجم غربی علیه افکار جوانان ما و نسل‌های جدید برنامه ریزی می‌کنند؛ بنابراین در مقابل توطئه اندلسی سازی باید دژها و سدهای محکمی به وجود بیاید و برای این امر مهم راهی جز ارتباط سازنده با جوانان و نوجوانان نداریم.

استاندار خوزستان افزود: مقابله با این تهاجم فرهنگی نیاز به محتوا و پیام‌های اثرگذاری دارد که محتوا و پیام‌های خوبی داریم در عین حال پیام رسانی نیاز به تقویت دارند.

وی ادامه داد: آنچه باید در دوره تابستان برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان اتفاق بیفتد باید تربیت و آموزش با محتواهای عالی و جذاب است؛ بنابراین ما باید کاری کنیم که جوانان و نوجوانان در این دوره‌ها ارزش خود را بیش از پیش بدانند و به این برسند که آنها آینده سازان انقلاب هستند.

استاندار خوزستان گفت: اقدامات ما برای تابستان باید به گونه‌ای باشد که دانش آموزان احساس مسئولیت کنند و تقسیم کارها بر عهده خودشان باشد. تشکل‌های دانش آموزی با عنوان تشکل خود در برنامه‌ها سهیم شده که احساس مسئولیت در آنها مضاعف شود.