کرج- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز با اشاره به وضعیت قطع آب کرج بعد از سیل گفت: قعطی آب رفع شده و در تلاش برای رفع مشکل افت فشار آب در شبکه توزیع شهری هستیم.

احمد افضلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن قدردانی از همکاری شهروندان مناطقی که دچار قطعی آب در مدت بروز حادثه سیلاب جاده کرج - چالوس شدند، افزود: ما به عنوان خادمان مردم بابت بروز این مشکل که به دلیل وقوع سیلاب ایجاد شد و مردم صبور ما را با سختی‌هایی از نبود آب مواجه کرد، عذرخواه هستیم.

وی تاکید کرد: اما هیچ گونه جای نگرانی در ارتباط با تأسیسات سد کرج وجود ندارد و اکنون بخش قابل توجهی از کار صورت گرفته است.

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز در حال حاضر مسیر ورود آب باز شده بنابراین رسیدن به شرایط عادی و قرارگرفتن آب در مدار توزیع، قدری زمان بر است.

افضلی بیان کرد: در این چند روز که با مشکل قطعی و افت فشار آب مواجه بودیم سعی شد که با تانکر نسبت به تأمین آب در برخی محله‌ها اقدام شود.

گفتنی است سیلاب عصر و شامگاه پنجشنبه ۱۸ خرداد ماه جاری به بیش از ۲۰ کیلومتر از جاده کرج - چالوس آسیب وارد کرد و سبب انسداد این مسیر شد.