اصفهان – مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: جشن بزرگ غدیر امسال در قالب مهمانی ۸ کیلومتری در مسیر زاینده رود و از پل شهرستان تا پل مارنان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام مهدی فوقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های در دستور کار اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان برای گرامی داشت عید بزرگ غدیر اظهار داشت: امسال برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم نشست‌های هم اندیشی و جلساتی را با مسئولان هیئات مذهبی، گروه‌های فرهنگی و تاثیرگذاران شهری برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه خروجی همه جلسات تشکیل ستاد مردمی برای بزرگداشت عید غدیر بود، ابراز داشت: بر این اساس مقرر شد برای این عید بزرگ مهمانی بزرگ ۸ کیلومتری در اصفهان برپا شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه این مهمانی از پل شهرستان تا پل مارنان برنامه‌ریزی شده است، ابراز داشت: همه نهادها در برگزاری این مهمانی سهیم هستند اما این کار بدون امضا، با حمایت سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان و در قالب ستاد مردمی برگزار می‌شود.

برپایی ۱۱۰ غرفه فرهنگی در حاشیه زاینده رود

وی زمان برگزاری این مهمانی بزرگ غدیر را از چهار شنبه ۱۳ تیر ماه تا جمعه ۱۶ تیرماه اعلام کرد و ادامه داد: برنامه مهمانی در قالب ۱۱۰ ایستگاه فرهنگی برای اقشار و گروه‌های سنی مختلف از یک ساعت مانده به اذان مغرب آغاز و تا بعد از نماز مغرب و عشا ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام فوقی با اشاره به همکاری گروه‌های سرود فاخر شهر، مجموعه‌های فرهنگی تخصصی، مجموعه‌های دخترانه و … در برپایی مهمانی غدیر در اصفهان تصریح کرد: سعی داریم در سال جاری برنامه‌ای فاخر برای عید بزرگ غدیر در اصفهان بر جای بگذاریم.

وی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت هنرمندان حوزه طنز نیز برای این مراسم پیش بینی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان از همه هنرمندان و صاحب نظران نیز خواست چنانچه پیشنهادی برای باشکوه‌تر برگزار شدن جشن غدیر دارند به اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان اعلام کنند.