مدیر عامل صندوق اعتباری هنر با حضور در همایش بزرگ فعالان قرآنی در شهرستان کوهدشت، از ارائه و پرداخت تسهیلات به ۱۱۵ حافظ قرآنی از سوی این صندوق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مجید پوراحمدی با اشاره به اهداف سفرهای استانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان صندوق اعتباری هنر، هدف از این سفرها را گفتگو و دیدار چهره به چهره و نزدیک با هنرمندان، پیگیری مسائل مشکلات فعالان حوزه فرهنگ و هنر، دریافت نظرات و پیشنهادات آنها عنوان کرد و گفت: رفع موانع و مشکلات اصحاب فرهنگ و هنر، توجه به امور معیشتی و درمانی آنها خصوصاً در مناطق کم برخوردار، تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و تمرکززدایی روی ریل عدالت فرهنگی از برنامه‌های مهمی است که صندوق اعتباری هنر آن را دنبال می‌کند.

پوراحمدی با اشاره به مصوبه دولت مبنی بر به عضویت درآمدن فعالان قرآن و عترت در صندوق اعتباری هنر، گفت: از سال‌های گذشته تاکنون بیش از ۹ هزار و ۳۰۰ فعال و حافظ قرآن و عترت به عضویت این صندوق درآمده و از مزایا و تسهیلات صندوق هنر بهره مند شده اند.

رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر با اشاره به برگزاری همایش بزرگ فعالان قرآنی لرستان در شهرستان کوهدشت گفت: بر اساس مصوبات این سفر ۱۱۵ نفر از حافظان و فعالان قرآنی استان لرستان از تسهیلات صندوق اعتباری هنر برخوردار شدند که در بین آنها تعداد قابل توجهی حافظ کل و بیش از بیست جز حضور دارند.

وی در پایان تصریح کرد: همکاران ما در مجموعه صندوق اعتباری هنر در تلاش هستند که بر اساس شرایط و امکانات موجود حداکثر اقدامات را برای رفع مشکلات اعضای صندوق انجام دهند.