ایلام- رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ایلام گفت: ۱۰ هزار نفر از نوآموزان ایلامی فرآیند سنجش سلامت را پشت سر گذاشته اند.

نسرین مهدی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان در سطح شهرستان‌ها و مناطق فقط تا پایان خرداد ماه امکان پذیر است.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ایلام افزود: تاکنون بیش از ۱۰ هزار نفر از نوآموزان بدو ورود به دبستان فرآیند سنجش سلامت را پشت سر گذاشته‌اند و افراد باقی مانده در شهرستان‌ها و مناطق فقط تا پایان خرداد ماه فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه my.medu.ir نسبت به نوبت گیری اقدام کند.

وی تصریح کرد: پس از این تاریخ دسترسی پایگاه‌های شهرستان‌ها و مناطق توسط وزارت قطع می‌شود و فقط پایگاه‌های سنجش در مرکز استان فعالیت خود را ادامه می‌دهند.

مهدی زاده عنوان کرد: در این شرایط والدین دانش آموزانی که اقدام به نوبت گیری نکرده‌اند باید برای سنجش فرزندان خود به مرکز استان مراجعه کنند، لذا توصیه این است در فرصت باقی مانده و به جهت جلوگیری از طی کردن مسافت به مرکز استان تا پایان خرداد ماه فرآیند نوبت گیری سنجش سلامت نوآموزان خود را انجام دهند.