معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام کرد: نتایج فراخوان جذب مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی تا یکماه آینده اعلام می شود بیش از ۳ هزار مدرس جذب خواهند شد.

اصغر کشت‌کاردرگفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: سال گذشته قرار بود دو فراخوان برای جذب مدرس علمی کاربردی برگزار کنیم اما به دلیل تغییر زیر ساخت ها، یک فراخوان بیشتر نتوانستیم داشته باشیم.

وی ادامه داد: ولی پرونده‌های جذب با دقت زیاد در کارگروه‌های علمی و تخصصی و هیات های جذب معین استان ها بررسی و جدول بندی شده است ۱۸ هزار نفر برای جذب مدرس در فراخوان مذکور شرکت کرده بودند.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: از ۱۸ هزار شرکت کننده بیش از ۸ هزار نفر به مصاحبه دعوت شدند، از این تعداد بیش از ۳ هزار نفر جذب خواهند شد که اکنون در هیات اجرایی جذب در حال نهایی شدن است و نتایج حداکثر یکماه آینده اعلام می شود.

وی ادامه داد: برای اعلام نتایج با عدالت محوری برای همه شرکت کنندگان فرصت برابر ایجاد شده و حتی بنا داریم مقداری ظرفیت ها را افزایش دهیم تا افرادی که امتیازشان نزدیک به یک دیگر است، همه به یک میزان دیده شوند و اینگونه نباشد که با یک امتیاز جزیی فردی پذیرش شده و فرد دیگر رد شود.

کشتکار افزود: تا یک ماه دیگر نتایج اعلام شده و اگر اعتراضی بود بررسی می کنیم.