اردبیل- سرپرست جدید دامپزشکی استان اردبیل گفت: افزایش سرمایه اجتماعی نظام مهمترین وظیفه ما مسئولین در هر جایگاهی از این مجموعه و دولت است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی فیضی ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه با بیان اینکه افزایش سرمایه اجتماعی نظام مهمترین وظیفه مسئولین است، اظهار کرد: «افزایش سرمایه اجتماعی نظام» در سایه «افزایش اعتماد عمومی مردم» و با با خدمت رسانی به محروم‌ترین قشر این جامعه دامداران و کشاورزان این جامعه حاصل خواهد شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت ۳۴ ماهه مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل افزود: امیدوارم با همکاری و همدلی نیروهای دامپزشکی بتوانیم مسیری که در چند سال اخیر تمامی مدیران در تلاش برای حفظ و ارتقا آن برای ارائه بهترین عملکرد بودند ما نیز در این مسیر قدم برداریم.

سرپرست جدید دامپزشکی استان اردبیل بیان کرد: ایمان و اعتماد دارم با تلاش شبانه روزی همکاران در کنار تأمین امنیت و بهداشت غذایی مردم، اهدافمان را نیز به سر مقصد خواهیم رساند و شرمنده خدا و خلق خدا نخواهیم شد.

فیضی خاطرنشان کرد: در دوران مسئولیت تلاش خواهیم کرد تا در کنار ارتقای امنیت و بهداشت عرضه مواد پروتئینی در سطح جامعه، با بیماری دام و طیور مقابله کرده و واکسیناسیون و تأمین داروی مورد نیاز را نیز به عنوان اولویت انجام دهیم.