ایلام-استاندار ایلام با اشاره به آخرین وضعیت سامانه گرمسیری در استان، گفت: فاز دوم سامانه گرمسیری ایلام نیازمند تامین اعتبار است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا ظهر دوشنبه در ادامه پیگیری‌های خود در مرکز با محرابیان وزیر نیرو دیدار و گفتگو کرد.

استاندار ایلام در این دیدار که مدیرعامل آبفای استان نیز حضور داشت، ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت و میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های حوزه وزارت نیرو در استان، خواستار تامین اعتبار فاز دوم سامانه گرمسیری شد و گفت: با بهره‌برداری از فاز دوم سامانه گرمسیری بیش از ۱۰ هزار هکتار از اراضی استان مشروب می‌شود.

بهرام نیا در ادامه در خصوص ارتقای تصفیه‌خانه فاضلاب شهرهای مهران و ایلام خواستار تامین اعتبارات لازم برای این دو پروژه مهم شد.

استاندار ایلام در این نشست همچنین در خصوص خریداری تجهیزات و ماشین‌آلات مربوط به خدمات‌دهی و سرویس‌دهی به زوار در ایام برگزاری مراسم اربعین حسینی و نیز تامین اعتبار برای تصفیه‌خانه آب شرب شهرستان ملکشاهی، احداث سوله و تبدیل آن به سردخانه در شهرستان مهران و نیز تامین اعتبار برای تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب شهر ایلام بحث و گفتگو کرد.

در ادامه این جلسه محرابیان وزیر نیرو در خصوص موارد درخواستی استاندار ایلام به ویژه امورات زیرساختی مربوط به اربعین دستورات لازم را صادر نمودند.