کرمانشاه- استاندار کرمانشاه از امضای تفاهم نامه احداث پروژه پنج هزار و ۴۰۰ واحدی مسکن ملی کرمانشاه بین استانداری کرمانشاه، بنیاد مستضعفان خبر داد تا این طرح بزرگ پس از سه سال رکود احیا شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه امضای تفاهم نامه احداث پروژه پنج هزار و ۴۰۰ واحدی مسکن ملی کرمانشاه پس از سه سال رکود که با حضور مدیرعامل هلدینگ عمران و مسکن بنیاد مستضعفان و سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تشکیل شد، اظهار کرد: مایه تأسف است که چنین ظرفیتی از سال ۹۹ معطل مانده در شرایطی که امروز باید شاهد افتتاح این ساختمان‌ها می‌بودیم.

وی با تاکید بر لزوم تکمیل و تحویل پروژه مسکن ملی به متقاضیان، افزود: باید از همه امکانات ملی و استانی برای پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن و برخورداری مردم استان کرمانشاه از خانه سالم و با قیمت مناسب استفاده کنیم.

استاندار کرمانشاه هر روز تأخیر در اجرای این طرح را به زیان مردمی دانست که چشم انتظار تحویل گرفتن این واحدها هستند و تصریح کرد: اگر در سال‌های گذشته فکری به حال تعیین تکلیف این واحدها می‌شد اکنون تا این اندازه با افزایش هزینه ساخت آنها مواجه نبودیم.

صحرایی با قدردانی از همراهی بنیاد مستضعفان برای کمک به تعیین تکلیف این طرح ابراز امیدواری در کوتاه‌ترین زمان و با قیمت قابل قبول شاهد اتمام ساخت این واحدها باشیم تا در اختیار مردم قرار گیرد.

وی یادآور شد: روند پیشرفت پروژه پنج هزار و ۴۰۰ واحدی را به طور مستمر رصد خواهم کرد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به پایه گذاری بنیاد مستضعفان از سوی امام راحل برای کمک به محرومین و اقشار ضعیف جامعه گفت: ما از امکانات بنیاد برای کمک به مستضعفان استان به کار خواهیم گرفت و به دنبال فراهم کردن زمینه برای همکاری‌های هرچه بیشتر با بنیاد مستضعفان هستیم.

صحرایی در ادامه با اشاره به پروژه اداری تجاری طاق بستان و ساختمان پزشکان که توسط بنیاد مستضعفان در حال ساخت است، گفت: تکمیل و راه اندازی این پروژه‌ها به اشتغالزایی، کاستن از تراکم جمعیت در پارکینگ شهرداری و گسترش توریسم درمانی خواهد انجامید.