شیراز-مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس گفت: همه مجریان برگزاری انتخابات در فارس خود را متعهد به برگزاری انتخاباتی سالم و امن، با رقابت جامع و مشارکت بالا می‌دانند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد قناعتی در جمع خبرنگاران بیان کرد: یکی از تکالیفی که بر عهده تمامی مجریان برگزاری انتخابات در فارس است آن بوده که متعهد به برگزاری انتخاباتی سالم و امن، با رقابت جامع و مشارکت بالا هستند.

وی با اشاره به بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور، مبنی بر بی طرفی ارکان مختلف دولت در برگزاری انتخابات و پیشگیری از هر گونه استفاده نامتعارف از ظرفیت‌های دولتی به نفع کاندیداهای احتمالی افزود: حمایت کامل خود از این بخشنامه و مواضع رئیس ستاد انتخابات کشور را اعلام می‌کنیم.

دبیر ستاد انتخابات فارس افزود: رهبر معظم انقلاب چهار راهبرد را برای انتخابات در نظر گرفته‌اند که از جمله این راهبردها می‌توان به سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت اشاره کرد البته انتخابات پیش رو در فارس با محوریت راهبردهای مذکور در کمال سلامت و امنیت برگزار خواهد شد.

وی گفت: مردم فهیم فارس، یقین داشته باشند که امانت‌دار آرا آن‌هایم و برای حفظ سلامت و امنیت انتخابات با تمام توان در صحنه حاضر هستیم و از هیچ گونه خطایی چشم‌پوشی نخواهیم کرد.