یاسوج_ مدیر عامل خبرگزاری مهر گفت: توجه به مسئولیت اجتماعی افراد در حوزه عفاف و حجاب ضروری است و رسانه‌ها باید به این امر توجه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی رحمتی شامگاه چهارشنبه در نشست استانی منطقه جنوب خبرگزاری مهر که در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، با بیان اینکه در خبرگزاری مهر باید همواره نسبت به فرهنگ و هنر توجه شود، اظهار داشت: همه فعالیت‌های حوزه اجتماعی، اقتصادی و حتی ورزشی با نگاه فرهنگی دیده شود.

وی با بیان اینکه باید همواره نسبت به فعالیت‌های حوزه فرهنگ و هنر سازمان تبلیغات نیز توجه داشته باشیم، گفت: باید ارتباط با سازمان تبلیغات اسلامی حفظ و نسبت به پوشش و تحلیل فعالیت‌ها در این زمینه توجه شود.

مدیر عامل خبرگزاری مهر با اشاره به اینکه توجه به اقدامات حوزه «جبهه انقلاب فرهنگی» نیز باید در دستور کار تولیدات استانی قرار گیرد، افزود: باید تحلیل اثر گذار و جریان ساز داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برای مثال در حوزه حجاب و عفاف باید به مسئولیت اجتماعی توجه شود، تصریح کرد: ضروری است که ما به سنت‌هایی که جامعه را حفظ کرده توجه داشته باشیم و مردم را با تولید محتوای قوی و تأثیر گذار و نه شعاری نسبت به این امر حساس کنیم.

رحمتی با تاکید بر اینکه برخی از سنت‌ها منجر به ایجاد همبستگی و یکپارچگی اجتماعی می‌شود، ادامه داد: باید این سنت‌ها برای مردم معرفی شود و مردم را نسبت به احیای دوباره این سنت‌ها حساس کنیم.

وی با اشاره به اینکه صحبت کردن در خصوص شایستگی‌های اجتماعی باید در تولیدات استانی مهر در دستور کار قرار گیرد، اضافه کرد: باید نگاه هدایت‌گری داشته باشیم تا جامعه با تکیه بر مباحث اصولی و منطق محور به سوی اصلاح حرکت کند.

مدیر عامل خبرگزاری مهر با بیان اینکه حفظ حلقه‌های اجتماعی در جامعه باید مورد توجه باشد، ادامه داد: باید پای اصلاح جامعه بایستیم و این امر باید در قالب فرهنگ‌سازی درست و مستمر دنبال شود.