خرم‌آباد- معاون آموزش و پرورش لرستان از برگزاری جشنواره «عصر جدید یاددهی و یادگیری»معلمان آموزش ابتدایی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر دریکوند در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از مدیران، معاونان و آموزگاران مجری طرح شهید «همت» و بسته زبان آموزی پایه اول برای تلاش‌های ارزنده آنها در سال تحصیلی جاری اظهار داشت: جشنواره عصر جدید یاددهی و یادگیری معلمان آموزش ابتدایی با هدف ترویج گفتمان آموزشی و ایجاد فرصت ارائه توانمندی‌های معلمان در ادامه و تکمیل طرح توانمندسازی و ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان امسال در استان اجرا که بیش از ۳۵۰ شرکت کننده طراحی آموزشی و فیلم تدریس خود را در سامانه کشوری عصر جدید بارگذاری کردند.

وی افزود: بیش از ۷۵۰ آموزگار با هدف تقویت محیط یادگیری از طریق بحث و تبادل نظر و ارائه بازخوردهای شفاهی و توصیفی در بخش گفتمان آموزشی سامانه کشوری عصر جدید یاد دهی و یادگیری دوره ابتدایی ثبت نام کردند.

معاون آموزش و پرورش لرستان، اظهار داشت: داوری و گفتمان آموزشی مرحله استانی این جشنواره از تاریخ ۳۰ خرداد شروع و تا پنج تیر ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت و داوری آثار در دو بخش مجازی و حضوری انجام می‌شود که در پایان هشت نفر منتخب استان به مرحله کشوری راه می‌یابند.