کرج- رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج گفت: فاز اول پروژه پارکرود به بهره برداری رسیده و برای بهره برداری از فازهای بعدی شرکت آبفا موانع ادامه پروژه را برطرف کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مهاجری ظهر چهارشنبه در یکصد و پانزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور شهردار، معاونین و مدیران شهری، مدیران عامل شرکت آب و فاضلاب و توزیع نیروی برق استان البرز و اصحاب رسانه به منظور بررسی مشکلات و موضوعات مربوط به دو حوزه آب و برق در استان البرز و پاسخ به سوالات و مطالبات مردم برگزار شد به پروژه پارکرود اشاره کرد و اظهار داشت: حاشیه رودخانه کرج آزادسازی و پروژه پارکرود اجرا شد اما با یکسری موضوعات مواجهیم که مربوط به آبفا می‌شود.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در محدوده اتصال پارکینگ به ابتدای ورودی پارکرود، فاضلاب با حجم و فشار زیاد به صورت مستقیم وارد رودخانه می‌شود و فضای بدی را ایجاد کرده که بررسی و جمع آوری آن از بالادست ضروری است.

وی اذعان کرد: شهرداری کرج قصد آسفالت بسیاری از خیابان‌های سطح شهر را دارد اما معارض‌هایی مربوط به حفاری‌های شرکت آبفا هست که عملاً امکان اجرای آسفالت نیست.

مهاجری خاطرنشان کرد: درخواست می‌شود این مجموعه برنامه زمانبندی پروژه‌های خود را ارائه دهد تا شهرداری نیز بتواند بر اساس آنها برنامه ریزی های لازم برای اجرای پروژه‌های آسفالت را صورت دهد.