قزوین- امام جمعه بویین زهرا گفت: کارنامه سیاه شیطان بزرگ نشان دهنده آن است که دولتمردان این کشور متهم ردیف اول ناقضان حقوق بشر هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اسدالله رضوانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بویین زهرا با اشاره به فرارسیدن عید غدیر خم اظهار کرد: تبلیغ غدیر و اهمیت دادن و بزرگ شمردن این واقعه عظیم از مصادیق تقوا است.

وی افزود: توطئه منافقین، بهانه‌ جوان بودن حضرت علی (ع)، حکومت خواهی بنی امیه و همفکران آنها و کوتاهی شیعیان در نشر غدیر موجب شد تا حادثه مهم غدیر تا حدی به فراموشی سپرده شود.

امام جمعه بویین زهرا ادامه داد: امروز بزرگترین بحران جهان، بحران مدیریت است که هدف پیامبر خدا (ص) در غدیر خم، حل همیشگی این مشکل برای بشریت بود.

وی تصریح کرد: حیات بشر و رمز دستیابی به هدف خلقت در گرو درک چهار نقطه عطف و به هم پیوسته بعثت، غدیر، عاشورا و فرج است.

حجت الاسلام رضوانی با اشاره به فرارسیدن هفته حقوق بشر امریکایی تصریح کرد: کارنامه سیاه شیطان بزرگ نشان دهنده آن است که دولتمردان این کشور متهم ردیف اول ناقضان حقوق بشر هستند.

وی با اشاره به توهین به قرآن کریم در کشور سوئد یادآور شد: اهانت به قرآن کریم از سوی شخص نادان و اجیر شده و حمایت دولت سوئد از این حرکت نابخردانه، توهین به فرهنگ و اعتقاد دو میلیارد مسلمان و توهین به آزادی است.