کوهدشت - رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کوهدشت از انجام ۱۱ کیلومتر روکش آسفالت در جاده‌های این شهرستان خبر داد.

‌به گزارش خبرنگار مهر، روح اله مهدی‌پور امروز جمعه در جمع خبرنگاران به عملکرد سه‌ماهه نخست سال جاری اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان کوهدشت، اشاره کرد و اظهار داشت: با تلاش اداره ساخت راه‌های فرعی و روستایی، ۱۱ کیلومتر روکش آسفالت و ۴۱.۵ کیلومتر روکش آسفالت حفاظتی از راه‌های این شهرستان در محورهای «گراب»، «کوهنانی»، محور «زیر تنگ» چله بان»، «کت کن خسرو آباد»، «بوگلان»، «سوری لکی» و «قرعلیوند» اجرایی شده است.

وی عنوان کرد: خاک‌برداری و ترانشه برداری به میزان هفت هزار و ۶۰۰ مترمکعب، شانه سازی و اصلاح افتادگی شانه به طول ۱۷ کیلومتر، پاک‌سازی شانه و حاشیه راه‌ها به طول ۴۷ کیلومتر و ۳۲ کیلومتر تسطیح حریم و اصلاح شیب شیروانی را از اقدامات شاخص در حوزه راهداری است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کوهدشت، تصریح کرد: چاله گیری با آسفالت به میزان ۱۲۵ تن، ساماندهی و نصب علائم به تعداد ۲۹۱ عدد، شست‌وشوی ۲۸۰ عدد علائم ایمنی، شناسایی ۱۱ مورد تخلفات حریم و صدور اخطار برای متخلفان و درنهایت قلع‌وقمع چهار مورد در این مدت انجام شده است.

مهدی‌پور، پاک‌سازی قنو به طول ۱۶۱ کیلومتر، ۵.۴ کیلومتر ریزش برداری، نصب ۱۰ سرعت‌کاه، ساماندهی شش شاخه گاردریل راه‌های اصلی، هشت کیلومتر بهسازی مسیر و بازگشایی و تنقیه ۱۹ دستگاه پل را به‌عنوان بخش دیگری از عملکرد در حوزه راهداری برشمرد.

وی به اقدامات این شهرستان در حوزه حمل‌ونقل اشاره کرد و افزود: طی ۱۲ مرحله از شرکت‌های حمل‌ونقل کالا بازدید به‌عمل‌آمده و در کنترل دروازه‌ای از تعداد هزار و ۵۰۰ دستگاه ناوگان کالا، همچنین کنترل حمل مواد خطرناک در تعداد ۲۵۰ دستگاه ناوگان باری و کنترل دروازه‌ای محموله‌های ترافیکی به تعداد ۱۵ مورد صورت‌گرفته است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کوهدشت، بیان کرد: در سال جاری شش دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائرین مرقد امام خمینی (ره) به تهران اعزام شدند، همچنین در راستای ایجاد بستر مناسب برای بهره‌مندی زائران از خدمات بهینه و مطلوب در این ایام، نظارت مضاعف و بازدیدهای دوره‌ای بر عملکرد مجتمع‌های خدماتی رفاهی انجام شد.