ارومیه- معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی بر بهبود زیرساخت‌های لازم در حوزه گردشگری برای استقبال از مسافران و بهبود وضعیت آنها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر رهبردین ظهر شنبه در جلسه ستاد تسهیلات سفر آذربایجان‌غربی اظهار کرد: تبلیغ جاذبه‌های تاریخی و توریستی استان در راستای میزبانی از مسافران تابستانی باید به بهترین شکل ممکن انجام شود.

وی ادامه داد: این استان از جاذبه‌های تاریخی و تفریحی بی نظیری برخوردار است که باید برای معرفی این جاذبه‌ها از ظرفیت رسانه‌ها استفاده شده و به نحو مطلوبی اطلاع رسانی شود.

رهبردین اضافه کرد: از این طریق می‌توانیم داشته‌های تاریخی و تفریحی خود را به گردشگران و مسافران داخلی و خارجی معرفی کنیم.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: استان نباید با داشتن گنجینه‌های ارزشمندی ضعیف نشان داده شود بلکه با اطلاع رسانی صحیح داشته‌های فاخر این استان نشان داده شده و گردشگران و مسافران را به‌سوی خود جلب کند.

رهبردین بر بهبود زیرساخت‌های لازم برای استقبال از مسافران و بهبود وضعیت آنها تاکید کرد و افزود: این موارد باید با جدیت دنبال شود.

در این جلسه اعضای حاضر به ارائه نظرات، پیشنهادات، انتقادات و همچنین راهکارها برای استقبال بهتر از مسافران تابستانی پرداختند.