زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از الحاق ۱۲۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت تریل عملیاتی به فرماندهی این ستاد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار دوستعلی جلیلیان صبح امروز یکشنبه در مراسم الحاق ناوگان خودرویی و موتور سیکلت در ستاد انتظامی سیستان وبلوچستان در جمع اصحاب رسانه، افزود: همزمان با دهه امامت و ولایت و توجه ویژه فرمانده اتنظامی کل کشور به این استان دومین مرحله از آئین الحاق ناوگان خودرویی و موتور سیکلت به اجرا درآمد.

وی ادامه داد: در این زمینه با هدف ارتقای احساس امنیت برای شهروندان و تقویت گشت‌های انتظامی ۸۰ دستگاه خودرو و ۴۰ دستگاه موتور سیکلت تریل عملیاتی به فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان الحاق شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در توصیه‌ای به شهروندان و مردم خواستار آن شد که با توجه به اینکه رویکرد گشتی‌ها برخورد با جرایم خشن، سرقت‌های مسلحانه و به عنف است هرگونه اخبار و موارد سو ءامنیتی را بلافاصله اطلاع رسانی کنند.

جلیلیان ادامه داد: به هنجار شکنان و مخلین نظم و امنیت هشدار می‌دهیم که بدانند سیستان و بلوچستان محل امنی برای آنها نیست و به حکم قانون با آنها برخورد قاطع خواهیم کرد.