قزوین- بسیجیان ورزشکار شهر قزوین در بیانیه ای تاکید کردند آمریکا در رسیدن به اهداف پلید و شیطانی خود در برابر اراده ملت ایران ناکام است.

به گزارش خبرگزاری مهر، کانون بسیج ورزشکاران شهرستان قزوین در بیانیه‌ای که به مناسبت روز حقوق بشر امریکایی صادر شد تاکید کرد: لازم است همگان با تبیین اقدامات ضد حقوق بشری آمریکا در دنیا و حتی کشور خویش و به ویژه نسبت به ملت ایران نسبت به روشنگری لازم اقدام نمایند تا دنیا بیش از پیش به خوی ضد حقوق بشری آمریکا پی ببرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

إِنْ تَکُونُوا تَأْلَمُونَ فَإِنَّهُمْ یَأْلَمُونَ کَمَا تَأْلَمُونَ وَ تَرْجُونَ مِنَ اللَّهِ مَا لاَ یَرْجُونَ وَ کَانَ اللَّهُ عَلِیماً حَکِیماً﴿نساء/۱۰۴﴾ إِن تَمْسَسْکُمْ حَسَنَهٌ تَسُؤْهُمْ وَإِن تُصِبْکُمْ سَیِّئَهٌ یَفْرَحُوا بِهَا وَإِن تَصْبِرُوا وَتَتَّقُوا لَا یَضُرُّکُمْ کَیْدُهُمْ شَیْئًا إِنَّ اللَّهَ بِمَا یَعْمَلُونَ مُحِیطٌ ﴿آل عمران / ١٢٠﴾

اگر شما درد و رنج می‌بینید، آن‌ها نیز همانند شما درد و رنج می‌بینند؛ ولی شما امیدی از خدا دارید که آن‌ها ندارند؛ و خداوند، دانا و حکیم است. اگر نیکی به شما برسد، آن‌ها را ناراحت می‌کند؛ و اگر حادثه ناگواری برای شما رخ دهد، خوشحال می‌شوند. (امّا) اگر (در برابرشان) استقامت و پرهیزگاری پیشه کنید، نقشه‌های (خائنانه) آنان، به شما زیانی نمی‌رساند؛ خداوند به آنچه انجام می‌دهند، احاطه دارد.

شیطان بزرگ آمریکا در مدت چهل و یک سال از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علاوه بر انواع توطئه‌های براندازانه و اقدامات خصمانه برای مقابله با انقلاب اسلامی، با بهره گیری از امپراطوری رسانه‌ای و دستگاه‌های تبلیغاتی جریان ساز صهیونیستی، موضوع «حقوق بشر» را که آمریکا بزرگترین ناقض آن در جهان شناخته می‌شود؛ به ابزار و حربه‌ای برای فشار بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مبدل ساخته و آن را بهانه‌ای برای موج آفرینی‌های ضد حاکمیت دینی و تصویب انواع تحریم‌های ظالمانه ایران قرار داده است و در طول مسیر پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی مستمر و مکرر علیه حقوق ملت بزرگ ایران و نظام اسلامی مرتکب جنایت گردیده است و امروز که انقلاب اسلامی به درختی تنومند و شکوفا مبدل گشته و دنیای اسلام و کشورهای آزادی خواه از نعمت برکات این درخت تنومند بهره‌مند هستند؛ آمریکا در رسیدن به اهداف پلید و شیطانی خود در برابر اراده ملت ایران ناکام است، بنابراین لازم است همگان با تبیین اقدامات ضد حقوق بشری آمریکا در دنیا و حتی کشور خویش و به ویژه نسبت به ملت ایران نسبت به روشنگری لازم اقدام نمایند تا دنیا بیش از پیش به خوی ضد حقوق بشری آمریکا پی ببرد.

کانون بسیج ورزشکاران ومعاونت تربیت بدنی سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین به منظور افشای حقوق بشرآمریکایی برای جامعه بزرگ ورزش شهرستان قزوین در تیرماه سال ۱۴٠۲ مواردی را تیتروار ذکر می‌نماید:

۱- سو قصد نافرجام به حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای «مدظله العالی» در ششم تیرماه سال ۱۳۶۰

۲– بمب گذاری و انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی و به شهادت رساندن آیت الله دکتر بهشتی و هفتاد و دو یار صدیق انقلاب اسلامی در هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰

۳- ترور و به شهادت رساندن آیت الله صدوقی (ره) نماینده امام (ره) و امام جمعه یزد در یازدهم تیرماه سال ۱۳۶۰

۴- شلیک مستقیم موشک به هواپیمای مسافربری ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران توسط ناو آمریکایی و شهادت تمامی ۲۹۰ مسافر و خدمه از جمله ۶۶ کودک و ۵۳ زن در دوازدهم تیرماه سال ۱۳۶۷

۵- بمباران‌های شیمیایی، ترورها، تحریم‌ها، کودتای ۲۸ مرداد، حوادث ۱۶ آذر، ماجرای کاپیتولاسیون

۶- ترور شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از سوی نیروهای آمریکا و به دستور رئیس جمهور جنایتکار آن کشور، نقض صریح قوانین بین المللی در حوزه حقوق بشر و بیانگر تروریسم دولتی آمریکا است.

۷- بزرگترین ناقضان حقوق بشر در دنیا؛ نظام سلطه به سرکردگی آمریکا؛ با همراهی رژیم غاصب صهیونیستی و رژیم آل سعود هستند که می‌خواهند با استفاده ابزاری، آن‌را برای ملت‌ها و دولت‌ها به چماقی تبدیل کنند.

در پایان جامعه بزرگ ورزش شهرستان قزوین خطاب به آمریکا و سازمان‌های بین المللی اعلام می‌دارد که نصرت خدا با ماست و اراده خداوند بر این است که ملت ایران پیروز خواهد شد. ملت ایران نشان داد که می‌تواند با تکیه بر ایمان خود و توان داخلی و پیروی از فرامین رهبر فرزانه و حکیم انقلاب، و بدون کمک کشورهای سلطه طلب غربی بر مشکلات فایق آید. ملت ما امروز یکه‌تاز میدان‌های دشوار است و در آزمون‌ها سربلند و سر افراز قد علم کرده است؛ و اکنون که در آستانه ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی هستیم، لازم است مسئولان با بهره گیری از تجارب و دستاوَردهای عظیمِ ۴۱ ساله، با تلاش و کارآمدی و تدبیرِ درست و سعی شبانه روزی، برای تحقق بیشتر آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کنند و با حضور هوشیارانه و آمادگی صحنه‌ی حماسه را از یاد نبرند که: «اِنَّ نَصْرَ اللهِ قَریب». چرا که، ولی امر مسلمین حضرت آیت اللهِ العظمی امام خامنه‌ای این نَویدْ را بشارت دادند که آمریکا، این شیطان بزرگ و مصداقِ اَتَمِ استکبار، در حال افول و محکوم به زَوالْ از صحنه‌ی قدرتِ جهانی است. وعده یِ قطعیِ خدا که «وَ لَیَنْصُرَنَّ اللهُ مَنْ یَنْصُرُه» ان شاء الله محقق خواهد شد، و آینده از آنِ مُتَّقین است.