کاشان - فرماندار آران و بیدگل گفت: به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیرخم چهار شب شادیانه در امامزاده هلال بن علی (ع) این شهر برپا می‌شود.

علی اکبر رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن عید غدیرخم و برپایی جشن‌های مردمی به این مناسبت اظهار داشت: در شهرستان آران و بیدگل نیز این مراسم‌ها با همکاری مواکب و مشارکت تشکل‌های مذهبی و مردمی برگزار می‌شود.

وی از برپایی کاروان غدیر از حرم امامزاده هاشم (ع) تا هلال بن علی (ع) خبر داد و ابراز داشت: تاکنون ۶۵ ایستگاه در مسیر منتهی به حرم مطهر حضرت هلال بن علی (ع) آران و بیدگل جانمایی شده است.

فرماندار آران و بیدگل با بیان اینکه منطقه کاشان و آران و بیدگل از قدیم الایام اهمیت ویژه ای برای سادات قائل بوده اند، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های ویژه امسال برپایی چهار شب شادیانه غدیر در حرم مطهر حضرت هلال بن علی (ع) است.

وی خاطرنشان کرد: برای اولین بار سال گذشته همزمان با تهران، از حرم مطهر تا میدان امام حسن (ع) آران و بیدگل تجمعات شادیانه عید غدیرخم با حضور ۴۴ مجموعه برگزار شد.

رضایی با اشاره به اینکه از دیگر برنامه‌های امسال اطعام غدیر در حرم مطهر است، گفت: امسال هفت هزار اطعام در شب و روز عید غدیر خم خواهیم داشت که از مهمانان و همشهریان آران و بیدگلی پذیرایی خواهد شد.

وی همچنین افزود: کاروان شادی غدیر با حضور جوانان هیئات مذهبی آران و بیدگل در سطح آران و بیدگل از امامزاده هاشم بن علی (ع) تا حرم مطهر هلال بن علی (ع) نیز برنامه‌های متنوعی برگزار می‌کنند.

فرماندار آران و بیدگل با اشاره به اینکه در مدت زمان برگزاری شادیانه‌های عید غدیر خم در سطح این شهرستان ایستگاه‌های مختلفی برپا خواهد شد، گفت: این ایستگاه‌ها در حوزه‌های سلامت، فرهنگی، مهدویت، خادمیاران، مشاوره، شرح غدیر، فضیلت‌های غدیرفعالیت خواهند کرد.