یزد- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد از تحقق پیاده سازی طرح توسعه امامزاده عبدالله(ع) به همت کارگروه توسعه و عمران شهرستان بافق خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا صادقی صبح چهارشنبه در دیدار با سرپرست فرمانداری بافق از اجرای طرح توسعه آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) با همت کارگروه توسعه و عمران شهرستان بافق خبر داد.

وی با گرامیداشت ایام دهه امامت و ولایت از همراهی فرمانداری بافق در مورد اجرای برنامه های عمرانی و فرهنگی اوقاف و امور خیریه شهرستان بافق قدردانی کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با اشاره به چشم اندازهای اوقاف در استان یزد اظهار داشت: سیاست سازمان اوقاف و امور خیریه اجرای نیات موقوفات همچنین جلب اعتماد مردم است و در استان یزد همین رویکرد دنبال می شود.

اعلام حمایت فرمانداری بافق از برنامه های فرهنگی و قرآنی

سرپرست فرمانداری بافق نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام صادقی بعنوان مدیرکل جدید اوقاف استان بیان کرد: وقف مقوله مهمی است که همه را مکلف و موظف به اجرای کامل نیات واقفان می‌کند و هر گونه کوتاهی و قصور در پیشگاه خداوند متعال عقوبت بدنبال خواهد داشت.

ابوالقاسم دهقان بر ساماندهی و ‌توسعه فضاهای بیرونی و صحن امامزاده و ‌نیز فضاهای داخلی آن توسط شهرداری و هیأت امنای امامزاده با هماهنگی و تعامل یکدیگر تاکید کرد.

وی افزود: از اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی و جلسات قرآنی در امامزاده عبدالله بافق حمایت می کنیم زیرا این امامزاده از جایگاه ویژه و با معنویت خاصی درنزد مردم مؤمن و ‌دارالشجاعه بافق برخوردار است بطوری که اکثر اعزام های زمان هشت سال دفاع مقدس از این محل صورت می گرفت و اکنون نیز شهدای عزیز و گرانقدری در کنار امامزاده واجب التعظیم آرمیده‌اند.