شیراز- رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: جزیره‌ای عمل کردن دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و امنیتی در جامعه افت است و در این راستا باید با هم افزایی زمینه برطرف کردن مشکلات اجتماع را فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رضا بنی اسدی فر ظهر چهارشنبه در جلسه جمع بندی نتایج بازدید تخصصی از حوزه پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان فارس بیان کرد: با توجه به ماموریت‌هایی که پلیس در جامعه دارد شاهد هستیم فرماندهی انتظامی استان فارس دارای عملکرد مطلوب در استان است، مهم‌ترین وظیفه پلیس در جامعه تأمین امنیت است.

وی اضافه کرد: سردار حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس، از ظرفیت‌های بالای این استان در راستای ارتقای نظم و امنیت استفاده کرده است.

به گفته این مقام مسئول همپوشانی و جزیره‌ای عمل کردن دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و امنیتی در جامعه افت است و در این راستا باید با هم افزایی زمینه برطرف کردن مشکلات اجتماع را فراهم کرد.

وی با اشاره به جایگاه ویژه کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در مجموعه انتظامی کشور، اظهار کرد: باید بهترین و مجرب‌ترین نیروها در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی بکارگیری شوند تا ضمن برخورد خوب و مناسب با مردم، اقدامات را ارائه و خدمات خود را انجام دهیم.