اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ۵۵۰ باب مدرسه در مناطق کم‌ برخوردار استان اصفهان در دستور کار ویژه طرح شهید عجمیان است و بهسازی و شاداب‌سازی خواهند شد.

‌به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا ابراهیمی در آئین افتتاح طرح شهید روح‌الله عجمیان ویژه بهسازی و شاداب‌سازی مدارس مناطق کم‌برخوردار، اظهار داشت: خدا را شاکریم که در آستانه عید غدیر، در منطقه‌ای که محب امیرالمومنین (ع) بوده قرار است اتفاقی در راستای آموزه‌های دینی و مکتب مترقی شیعه رخ دهد.

وی افزود: همه آمده‌اند تا کاری در راستای عدالت علوی انجام دهند زیرا یکی از فلسفه‌های خلقت عدالت گستری است و همه ما منتظر حضرت قائم (عج) هستیم و اگر این امور منتج به عدالت آموزشی و تربیتی باشد، در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

ابراهیمی با اشاره به نام‌گذاری این طرح به نام شهید روح‌الله عجمیان ابراز داشت: امروز به‌عنوان دومین جلسه در چهل روز گذشته، خدمت مردم زحمتکش محله کمتر برخوردار جوی‌آباد رسیدیم و مصوباتی که در جلسه اول داشتیم را پیگیری کردیم زیرا الزاماً همه آن‌ها باید انجام شود و البته بخش عمده آن اجرایی شده است و بخش باقی آن نیز باید انجام شود تا کام مخاطبان اصلی ما، یعنی دانش‌آموزان شیرین شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اضافه کرد: در مصوبات گذشته به چند نکته اشاره کردیم که منطقه جوی‌آباد، منطقه پرظرفیتی است و اگر زمینه برای بروز استعدادهای دانش‌آموزان فراهم شود، دانش‌آموزان برتری از این محله خواهیم داشت.

وی ابراز داشت: نکته دیگر استفاده از ظرفیت مشاوران از هرجای کشور برای کمک به دانش‌آموزان کمتر برخوردار است و همچنین نیاز است اداره‌کل نوسازی مدارس نیز به بحث تجهیز ویژه مدارس این مناطق بپردازد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: ۱۰ هزار مدرسه در کل کشور برای طرح شهید عجمیان انتخاب شده‌اند که در استان اصفهان، ۵۵۰ مدرسه در دستور کار ویژه این طرح قرار گرفته‌اند تا مورد بهسازی و شاداب‌سازی قرار گیرند.

به گزارش مهر، طرح شهید روح‌الله عجمیان ویژه بهسازی و شاداب‌سازی مدارس مناطق کم‌برخوردار با مشارکت گروه‌های جهادی و مردمی است.