اراک-نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: بسیج در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین شتابنده حرکت می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی شامگاه چهارشنبه در دیدار با سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور اظهار داشت: ایجاد انسجام و همدلی در کشور یکی از مهمترین دستاوردهای اقدامات بسیج است و به طور مثال در نهضت کمک مومنانه بسیج با ایجاد هم افزایی و یک شکوه و عظمت مثال زدنی منشأ خیرات و برکات فراوان شد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: امروز بسیج با روحیه جوانی، خلاقیت، توانمندی و تکیه به بیانات مقام معظم رهبری نشان داده کارآمد است و بسیج بارقه‌های امید و پیروزی را در بخش‌های مختلف کشور توسعه و تقویت کرده است.

وی تأکید کرد: تعامل، هم افزایی و همدلی مهمترین نیاز کشور است و به عنوان رکن مهم پیشرفت کشور می‌تواند اثرگذار باشد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: بسیج پیشگام و پیشتاز تعامل در کشور است و همچون الگویی در این راستا نقش آفرینی می‌کند و بسیج با تعامل توانسته مسیر خدمت به مردم را توسعه دهد.

وی با بیان اینکه مسیر دانش بنیانی باید در بسیج تقویت و توسعه پیدا کند، گفت: مایه دلگرمی و خرسندی است که بسیج در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین شتابنده حرکت می‌کند.

آیت الله دری نجف آبادی با تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در طی سال‌های اخیر به برکت هدایت‌های فرمانده انقلابی، جهادی و میدانی سپاه روح الله استان مرکزی شاهد اقدامات بسیار اثربخش در حوزه‌های مختلف هستیم و اقدامات ایشان منشأ تحول و پیشرفت استان است که جای تقدیر دارد.

در پایان این برنامه سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اهدای لوحی از اقدامات و حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان مرکزی از بسیج قدردانی و تجلیل نمود.