تربت حیدریه - نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی از تأمین اعتبار ۳۰۰ میلیاردی آسفالت جاده‌های روستایی بخش رخ و کدکن تربت حیدریه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن زنگنه صبح چهارشنبه در دیدار با اهالی بخش رخ اظهار کرد: در آستانه عید سعید غدیر و در راستای تحقق مصوبات دهگردشی با پیگیری‌های انجام شده؛ با دستور معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال جهت آسفالت ۲۰ کیلومتر جاده بین روستایی تأمین اعتبار و ابلاغ شد.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی افزود: از این رو محور رباط- سنگ به اسدآباد و محور نسر به زرکک در بخش رخ و محور کدکن به اسفیز و دافی و محور کدکن به تلخ بخش به میزان ۲۰ کیلومتر روکش آسفالت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها از اعتبارات امسال با عنوان روکش آسفالت و ایمن سازی راه‌های اصلی و فرعی غیر شریانی تأمین شد و آگهی مناقصه اجرای این پروژه‌ها در روزهای آینده جهت انتخاب پیمانکار منتشر می‌شود.

به گفته زنگنه، عملیات اجرای آسفالت محورهای روستاهای قشررباط-محمودآباد، پاگدار، غنچی و حصار جلال بخش رخ تربت حیدریه که مصوبه سفر نایب رئیس مجلس به منطقه در سال گذشته بود، ۱۰ روز آینده توسط پیمانکاران مربوطه آغاز خواهد شد.