کرج- مدیر آموزش پیش‌دبستانی و دبستانی وزارت آموزش و پرورش گفت: فرآیند جذب و استخدام آموزگاران در این استان به خوبی و با دقت در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمدی بعد از ظهر پنجشنبه در بازدید از کانون‌های ارزیابی جذب و استخدام آموزگاران استان البرز اظهار کرد: فرآیند جذب و استخدام آموزگاران در این استان به خوبی و با دقت در حال انجام است.

وی با اشاره به انجام فرآیند جذب و استخدام آموزگاران در سطح کشور گفت: کار بزرگی در حال انجام است و باید هم در آماده‌سازی فضا و هم تحویل مدارک دقت لازم صورت و همه آئین نامه‌ها به درستی رعایت شود.

مدیر آموزش پیش‌دبستانی و دبستانی وزارت آموزش و پرورش ضمن تشکر از همه عوامل تأثیرگذار در فرآیند جذب و استخدام آموزگاران در استان البرز گفت: تلاش‌های بسیار خوبی در این زمینه انجام گرفته است که این موضوع باعث آرامش مسئولین و مردم شده است.

وی ادامه داد: تمامی آنچه مد نظر وزارت آموزش و پرورش است و در آئین نامه‌ها به آن اشاره شده در استان البرز به درستی در حال پیگیری است.

نماینده وزیر آموزش و پرورش در امور جذب و استخدام آموزگاران در استان البرز متذکر شد: استان البرز آمادگی کامل خود را برای شروع فرآیند مصاحبه از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی در ۲۱ تیرماه اعلام کرده است و در این زمینه وزارت آموزش و پرورش آماده ارائه هر کمکی به این استان، برای انجام هرچه بهتر فرایند مصاحبه و جذب افراد در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران است.