موکب روضه الزینب (س) از ده روز قبل از عید غدیر در بخش‌های مختلفی همچون پذیرایی عکاسی، کودکان و نوجوانان خدمات متنوعی را ارائه کرده و امشب آخرین شب برپایی این موکب است.

به گزارش خبرنگار مهر، عید غدیر چند سالی است که حال و هوای دیگری پیدا کرده و مردم ایران سعی در بزرگداشت بیشتر این عید و اطعام و اکرام شیعیان و محبین امیرالمومنین (ع) دارند. هیئت‌ها خواستگاه اصلی باز تعریف چنین حرکت‌هایی هستند بر همین اساس اکرام و اطعامی که در روز عید غدیر تاکید ویژه ای بر روی آن شده است توسط مردم به صورت گسترده ای انجام می‌شود.به مناسبت ایام دهه امامت و ولایت، موکب روضه الزینب (س) به مدت ده روز به ارائه خدمات و اطعام مؤمنین پرداخته است.

بنا به گفته مسئولان موکب روضه الزینب (س) به مدت چهارده سال بنا شده است و از ده روز قبل از عید غدیر در بخش‌های مختلفی همچون پذیرایی عکاسی، کودکان و نوجوانان خدمات متنوعی را ارائه می‌کند.در بخش پذیرایی کباب ترکی، کباب کوبیده، چلو خورشت، تخم مرغ از جمله غذاهایی است که با آنها از مردم پذیرایی می‌شود. همچنین بخش سمنو و چایی، قهوه نیز برای عموم شهروندان سرو می‌شود.در بخش کودکان نیز نقاشی‌های آموزشی مذهبی همراه با اهدای جوایزی برای آنان یاد و خاطره خوبی بجای می‌گذارد. همچنین در بخش عکاسی نیر عکس کودکان چاپ شده و در اختیار آنان قرار داده می‌شود.

روزانه یکصد نفر به صورت واحد مشغول به ارائه خدمات هستند و در طول روزانه نزدیک به شش هزار پرس لقمه و غذا برای علاقه مندان به امیر المومنین (ع) تهیه می‌شود.این موکب در میدان شهدا ابتدای خیابان پیروزی تا امشب شنبه ۱۷ تیر ماه دایر خواهد بود.