ساوه- نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس گفت: زیرساخت های درمانی ساوه و زرندیه جوابگوی جمعیت این دو شهرستان نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد سبزی صبح شنبه در آئین تکریم و معارفه سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: شهرستان ساوه با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد انتظار می‌رفت پیشرفت‌های بیشتری در این شهر صورت می‌گرفت اما این مهم محقق نشده است.

وی افزود: اگرچه در سال‌های اخیر در حوزه درمان شهرستان ساوه پیشرفت‌هایی صورت گرفته اما به دلیل مهاجرپذیر بودن و سایر ظرفیت‌ها باید به تناسب جمعیت بخش درمان نیز از حیث زیر ساخت‌ها و نیروی انسانی پیشرفت می‌کرد.

نماینده مردم‌شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس تصریح کرد: انتظارمی رفت پیشرفت حوزه درمان شهرستان ساوه همچون مرکز استان و سایر شهرهای استان صورت می‌گرفت اما متأسفانه این خواسته محقق نشده است.

سبزی با اشاره بر ضرورت همکاری و وحدت بین مسؤلین شهرستان ساوه گفت: شهرستان ساوه ظرفیت‌های بسیار بالایی را دارد اگر برخی مسؤلین همکاری نمی‌کنند حداقل دست به قلم برای تخریب مسؤلین فعال شهرستان نشوند.

وی بابیان اینکه خلاهایی بسیاری در بخش درمان شهرستان زرندیه وجود دارد، گفت: مشکلات درمانی در روستاهای زرندیه از حیث پزشک متخصص و فوق تخصص، زیر ساخت‌های درمانی و بیمه سلامت وجود دارد، امیدوارم این مشکلات حل شود.

وی افزود: خیرین در حوزه سلامت استقبال خوبی داشتند باید بیشتر از این از ظرفیت آنها استفاده کرد