اسلامشهر- معاون عمرانی فرماندار اسلامشهر از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در «احمدآباد مستوفی» خبر داد.

داوود بیات سرمدی در گفتگو با خبرنگار مهر از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم شهر «احمدآباد مستوفی» خبر داد و افزود: در این منطقه چند سال قبل ساخت و سازهای غیرمجاز شدت بی رویه داشته که با روی کار آمدن مدیریت جدید در احمدآباد جدیت برای برخورد با ساخت و سازها ایجاد شده است.

وی گفت: باغات و اراضی کشاورزی احمدآباد در گذشته معروف و به عنوان ریه شهر تهران مطرح بود، اما در حال حاضر این اراضی مورد تهدید قرار گرفته است و برخی افراد در این بخش سرمایه گذاری کرده‌اند، اما دستگاه‌های اجرایی موظف به برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز هستند.

معاون عمرانی فرماندار اسلامشهر گفت: بند ۳ ماده ۹۹ قانون به شهرداری‌ها به طور راسا اختیار داده است، که برای تخریب ساخت و ساز غیرمجاز اقدام کنند، البته ضابط قضائی همراه تیم تخریب بوده است و در ستاد پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز به ریاست فرماندار اسلامشهر، عضویت دادستان، نیروی انتظامی، شهرداری‌ها و جهاد کشاورزی و… برخورد ساخت و سازهای غیرمجاز به طور جدی پیگیری می‌شود.

وی در خصوص اینکه چرا تخریب‌ها شبانه انجام نشده است، گفت: تخریب‌ها را شبانه انجام نشده بلکه اوایل صبح بوده که افراد هنوز برای حضور در سر کار از خانه خارج نشده باشند، تا کمترین تبعات را داشته باشد.