خرم‌آباد - بازارچه دائمی عرضه توانمندی‌های بانوان در مرکز لرستان ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز سه‌شنبه قرارگاه طرح توانمندسازی و طرح تحول اجتماع‌محور ۲۰۲۰ در استانداری لرستان تشکیل جلسه داد.

طرح توانمندسازی و تحول اجتماع‌محور در کشور آغاز و در لرستان نیز طبق شیوه‌نامه‌هایی که به دستگاه‌ها ابلاغ شده، مسئولان در قالب کمیته‌های طرح، توانمندسازی محله‌های هدف را در دستور کار قرار داده‌اند.

در این جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری همایش عفاف و حجاب به مناسبت فرارسیدن هفته عفاف و حجاب در روز چهارشنبه ساعت ۱۰ در سالن جهاد کشاورزی که به همت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری برگزار خواهد شد صورت گرفت.

همچنین با توجه فرارسیدن هفته عفاف و حجاب، مقرر شد طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته باتوجه‌به افتتاح بازارچه دائمی توانمندی‌های بانوان در خرم‌آباد در روز سه‌شنبه ساعت ۱۸ عصر، به مدت یک هفته غرفه‌های این بازارچه به‌صورت رایگان در اختیار تولیدکنندگان لباس اسلامی گیرد.

همچنین مقرر شد مصوباتی که در این جلسات تصویب می‌شود به‌ویژه در حوزه عفاف و حجاب، اگر دستگاه‌های اجرایی به هر دلیلی کوتاهی داشته باشند، به‌عنوان ترک فعل به استاندار محترم و معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی ارائه گزارش صورت پذیرد.