قزوین- رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: عنصر حجاب عنصر پاکیزگی و طهارت خانواده است و دشمن با تلاش و برنامه ریزی دقیق به دنبال این است که برهنگی و بی عفتی را در جامعه ترویج کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدعلیرضا ادیانی عصر پنجشنبه در یادواره شهدای شهر اقبالیه با بیان اینکه شهدا گره گشایی کرده و امور لاینحل را حل می‌کنند، اظهار کرد: پیکر مطهر شهدا و استخوان‌های آنها عطر معنویت را در همه کوی و برزن منتشر می‌کند.

وی با بیان اینکه مقامی بالاتر از شهادت در نزد خداوند وجود ندارد، افزود: حوزه فکر و درک بشر توانایی درک مقام روحانی شهید را ندارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا بیان کرد: تقدیم یک جوان و عنصر ارزشمند به عنوان شهید برای خانواده او اطرافیان او سخت است اما این رنج و جای خالی او را آرمان و هدف او پر می‌کند.

وی تاکید کرد: هدفی که می‌تواند این نقص و رنج را برما و دوستان و همرزمان و خانواده شهید آسان کند همان هدف دین یعنی تحقق ارزش‌های الهی در جامعه است.

حجت‌الاسلام ادیانی با اشاره به اینکه خلاصه همه وصایای شهدا به دو جمله و دو نکته منتهی می‌شود، تصریح کرد: حفظ نظام جمهوری اسلامی و حفظ عفت و حجاب دو توصیه‌ای است که همه شهدا معمولاً داشته‌اند.

دشمن به دنبال تغییر باورها در جامعه است

وی اضافه کرد: هدف از جنگ نرم و عملیات روانی دشمن تغییر باور نسبت به دوره‌ای است که انقلاب اسلامی او را ساقط کرد و به زباله دان تاریخ سپرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا تصریح کرد: دشمن میلیاردها دلار خرج می‌کند تا خانواده پهلوی را تطهیر کرده و با این تطهیر نسبت به انقلاب اسلامی تردید ایجاد کند.

وی تاکید کرد: یادواره شهیدان باید به دنبال این باشد که هدف شهیدان یعنی استمرار دین و حاکمیت ولی فقیه را در دل‌های ما ثابت کند.

حجت‌الاسلام ادیانی عنوان کرد: عنصر حجاب عنصر پاکیزگی و طهارت خانواده است و دشمن با تلاش و برنامه ریزی دقیق و طراحی و با سواستفاده از یک حادثه و مرگ یک خانم، به دنبال این است که برهنگی و بی عفتی را در جامعه ترویج کند.

وی با بیان اینکه تکریم و یادواره شهیدان باید ما را به جهاد لازم و قطعی امروز یعنی جهاد تبیین و تبلیغ برساند، خاطرنشان کرد: باید حجاب و ضرورت آن را برای جامعه تبیین کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در پایان یادآور شد: تا وقتی نام شهدای ما زنده است دشمن راه به جایی نخواهد برد و این انقلاب با دست با کفایت ملت مسلمان ایران به دست حضرت بقیه الله (عج) سپرده خواهد شد.