قزوین- رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی فرمانده کل انتظامی کشور گفت: انقلاب اسلامی تقسیم بندی شرق و غرب در جهان را به تقسیم بندی سلطه گری و سلطه گریزی تغییر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی در دیدار با کارکنان انتظامی استان قزوین اظهار کرد: خدا را شاکریم در ماه ذی الحجه و مناسبت‌های مهم آن در تاریخ اسلام در خدمت همکاران پرتلاش و خدوم استان قزوین، دیار آزادگان و شهدائی چون شهید ابوترابی، شهید بابایی و شهید لشگری هستیم.

وی در ادامه گفت: کشور شهدا عالیقدری را تقدیم انقلاب کرده، انقلابی که بساط بلوک شرق و غرب و تقسیم قدرت میان آنها را پایان داد و به دنیا ثابت کرد که جنگ و اختلاف آنها یک جنگ زرگری و در تأمین منافع خودشان است.

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشور بیان داشت: انقلاب اسلامی بر مبنای رهبری حضرت امام خمینی (ره) تقسیم بندی جدیدی بر مبنای سلطه گری و استکبار تحت لوای آمریکا و سلطه گریزی با مرکزیت ایران اسلامی را پایه گذاری کرده و با پیروزی انقلاب به تمام دنیا نشان داد که موفقیت نیازی به اتکاء هیچیک از بلوک شرق و غرب ندارد.

وی با اشاره به اهداف شوم دشمنان اظهار داشت: هدف اصلی دشمنان نابودی نظام اسلامی است و از هیچ اقدامی مانند ایجاد اغتشاش و ناآرامی سال گذشته که به بهانه مرگ طبیعی یک خانم ایجاد کردند، دست برنخواهند داشت.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با تاکید بر تلاش‌ها و رشادت‌های انتظامی در پشتیبانی از نظام و انقلاب در جریان اغتشاشات سال گذشته خاطرنشان کرد: پلیس حدود ۱۰۰ میلیون خدمت سالانه به مردم ارائه می‌دهد که این بهترین معنای تحقق شعار مرگ بر آمریکا در حوزه مأموریتی خود است.

وی تصریح کرد: کارکنان باید توجه داشته باشند که لباس خدمت به اسلام را به تن دارند و امروز حفظ آرامش مردم از اوجب واجبات است.

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشور در پایان ضمن اشاره به تنوع و تعداد مأموریت‌های پلیس که بیشترین ارتباط را با مردم دارد، گفت: کار ما حال دل مردم را خوب می‌کند و این توقع فرمانده کل قوا است و ما باید حواسمان باشد با خدمت حکیمانه، بی منت و صادقانه در تحقق این مهم تلاش کنیم.