قزوین- امام جمعه ارداق گفت: حجاب باعث عزت و ثبات جامعه می‌شود و همه باید تلاش کنیم تا عفاف و حجاب در جامعه نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام اسماعیل قنبری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ارداق اظهار کرد: رعایت تقوا تضمین کننده همه حسنات است و تقوا را باید ضامن خیرات دانست.

وی با اشاره به فرارسیدن ماه محرم و عزای حسینی افزود: امام حسین از صحنه و فرصت عاشورا برای به تصویر کشیدن نسخه کامل و حقیقی قرآن استفاده کرد.

امام جمعه ارداق ادامه داد: باید از فرصت ماه مبارک محرم برای شناخت و همچنین معرفی اهداف آثار قیام کربلا و امام حسین (ع) به جامعه استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: همه باید به نوبه خود تلاش کنیم تا محرم امسال نیز شور و شعور حسینی در جامعه نمایان شود و جامعه در این ماه رنگ و بوی حسینی به خود بگیرد.

حجت‌الاسلام قنبری با اشاره به سفر رئیس دولت سیزدهم به آفریقا ادامه داد: این سفر در راستا و ادامه ارتباط دولت و ملت ایران با کشورهای دیگر و تغییر شیوه دیپلماسی از چند کشور محدود و نشانگر دیپلماسی متوازن جمهوری اسلامی است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری با شکوه جشن‌های غدیر عنوان کرد: این جشن‌ها نشان داد برنامه ریزی مناسب و استفاده صحیح از ظرفیت مردمی می‌تواند باعث کارهای بزرگ و خلق حماسه در کشور شود.

امام جمعه ارداق در پایان با اشاره به برگزاری مراسم باشکوه هفته عفاف و حجاب در ارداق عنوان کرد: حجاب باعث عزت و ثبات جامعه می‌شود و همه باید تلاش کنیم تا عفاف و حجاب در جامعه نهادینه شود.