کتاب «شب بی‌قراری من؛ زندگینامه شهید مدافع حرم احمد گودرزی» نوشته شیرین زارع پور توسط نشر ۲۷ بعثت منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «شب بی‌قراری من؛ زندگینامه شهید مدافع حرم احمد گودرزی» نوشته شیرین زارع پور به تازگی توسط نشر ۲۷ بعثت منتشر و روانه بازار نشر شده است.

شهید مدافع حرم، احمد گودرزی، روز اول فروردین سال ۱۳۵۷ در شهرستان بروجرد به دنیا آمد. وی تابستان‌ها کار می‌کرد که خرج تحصیلش را دربیاورد و این‌گونه کمی فشار را از دوش پدرش بردارد. شهید گودرزی عضو لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) بود که در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ در شهر حلب سوریه به شهادت رسید.

این کتاب در ۱۱ فصل همراه با عکس‌ها و اسناد مربوط به این شهید به نگارش درآمده است.

در بخشی از این ‌کتاب می‌خوانیم:

صدای گلوله از خیابان‌های نزدیک بیمارستان شنیده می‌شود. مرد بدون حرف دیگری از روی نیمکت بلند می‌شود و می‌رود توی یکی از اتاق‌ها. اشرف خانم به اتاقی که احمد آنجاست برمی گردد. احمد روی تخت در حالی بیجان افتاده که قطره‌های خوراکی سِرُم دارند به آخر می رسند. اشرف نگاه پر امیدش را دوخته به شیلنگ کوتاه سِرُم. صدای گریه احمد که بلند می‌شود، این بار اشک شوق است که از چشم‌های مادر می چکد. ساعت نزدیک به سه نیمه شب است که حسن آقا خودش را به درمانگاه می‌رساند و با هم به روستا برمی گردند. بعد از آن روز، اشرف خانم همیشه می‌گوید دلیل لاغری احمد، نخوردن شیر مادر است. خوردن لعاب برنج آن هم در روزهایی که نوزاد بیشتر از هر چیزی به شیر مادر احتیاج دارد، باعث می‌شود بدنش بسوزد و برای همیشه لاغر بماند.

این کتاب در ۱۹۲ صفحه، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۷۰ هزار تومان عرضه شده است.