سمنان- رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان سمنان گفت: رمز برگزاری انتخابات قوی استفاده از دست‌اندرکاران قوی در امر برگزاری انتخابات و عمل به مُر قانون است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسنعلی عربی پیش از ظهر شنبه در دیدار مسئولان استانداری سمنان و اعضای هیئت نظارت انتخابات استان در استانداری بیان کرد: انتخابات ما در سال جاری بسیار حساس است؛ نظام ما یک نظام بالنده بوده و روز به روز در حال پیشرفت، ترقی، تکامل و مقابله با دشمنان است.

وی با بیان اینکه حساسیت دشمنان روز به روز نسبت به تکامل و ترقی نظام بیشتر شده و سرمایه گذاری بیشتری در عناد با جمهوری اسلامی خواهند داشت، لذا انتخابات ما روز به روز حساس‌تر خواهد شد، افزود: دشمن نمی‌پذیرد که یک دولت جهادی و انقلابی پای کار و در رأس امور باشد.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان سمنان ادامه داد: ما آمادگی کامل را در بحث برگزاری هرچه بهتر انتخابات پیش رو در استان و عمل به تأکیدات مقام معظم رهبری در این حوزه داریم.

عربی گفت: انتخابات قوی، نظام را قوی می‌سازد و در این صورت دشمن نمی‌تواند گزندی به نظام برساند، رمز برگزاری انتخابات قوی استفاده از دست‌اندرکاران قوی در امر برگزاری انتخابات و عمل به مُر قانون و اجرای مطلوب قانون به همراه نظارت جامع و کامل است.