همزمان با هفتمین روز محرم به نیت حضرت علی اصغر (ع) در قالب برنامه «خیمه مهربانی»، بسته‌های غذایی و بازی‌های کودکانه، بین نیازمندان روستای نظام آباد اسلامی واقع در جنوب شرق تهران اهدا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در دهه اول محرم و به نیت حضرت علی اصغر (علیه السلام) و در قالب کمک‌های مومنانه و فعالیت‌های جهادی خانه فرهنگ شهید اندرزگو، ۶۰ بسته غذایی و بازی‌های کودکانه که به همت خیرین دارالمومنین طهران و منطقه چهارده تأمین شده است بین کودکان محروم و نیازمند روستای نظام آباد اسلامی در جنوب شرق پایتخت توزیع می‌شود.

بر اساس این خبر، بسته‌های اهدایی غذایی و بازی‌ها شامل غذای گرم به همراه میوه و همچنین اسباب بازی کودکانه است که به خانواده‌های محروم تقدیم می‌شود.

خانه فرهنگ شهید اندرزگو در سنوات اخیر، علاوه بر برنامه‌ها و فعالیت‌های متعددی که در قالب کمک‌های مومنانه و فعالیت‌های جهادی به نیازمندان روستای نظام آباد اسلامی اهدا کرده است، اقلام و وسایل زندگی از جمله سیسمونی نوزاد، بسته‌های معیشتی و حتی تهیه جهیزیه برای نوعروسان کم برخوردار و طبخ و توزیع غذای گرم با همکاری خیرین را نیز تهیه و بین خانواده‌های بی بضاعت اهدا نموده است.

علاقمندان و خیرین می‌توانند جهت مشارکت در این فعالیت جهادی به خانه فرهنگ شهید اندرزگو در خیابان پیروزی، خیابان پورمند، خیابان شهید اندرزگو مراجعه نمایند.