همزمان با ماه محرم، هیئت عزاداری پاکبانان سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل آئین دسته روی و سینه زنی را در این شهرستان برگزار کردند.

خبرگزاری مهر - هیأت خبرنگار: همزمان با ماه محرم، هیئت عزاداری پاکبانان سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل آئین دسته روی و سینه زنی را در این شهرستان برگزار کردند.

پاکبانان با عشق و شور خاصی نسبت به برگزاری این برنامه عزاداری اقدام نمودند و کلیه کارها از سیستم صوتی، پرچم‌های عزاداری، مداحی و … هم با مدیریت و توسط خودشان انجام شد.

پاکبانان در این روزها و شب‌ها وظیفه سنگینی برای نظافت شهری برعهده دارند اما خودشان هم از عزاداری غافل نشدند و خواستند در کنار ابراز ارادت به سرور و سالار شهیدان برای نظافت و زیبایی شهر پس پایان برنامه‌های عزاداری و موکب ها و ایستگاه‌های صلواتی به عزاداری برای امام حسین (ع) و یاران باوفایشان بپردازند.

در این روزها پاکبانان با عشق و علاقه وافری مشغول خدمت رسانی به دسته‌های عزاداری و موکب ها و ایستگاههای صلواتی هستند تا سیمای شهری کمترین آسیب را به خود ببیند و همه چیز به بهترین نحو ممکن باشد.

ما هم بیاییم در روزهای باعظمت کمی به فکر پاکبانان عزیز باشیم؛ از ریختن زباله‌ها و لیوان‌های ایستگاههای صلواتی در کنار خیابان‌ها و جوب ها خودداری کنیم و به وظیفه شهروندی خود به شایسته‌ترین نحو ممکن عمل کنیم.

با حفظ محیط زیست هم حتی الامکان از ظروف پلاستیکی استفاده نکنیم و به سنت دیرینه خود برگشته و از لیوان‌های شیشه‌ای و… استفاده نمائیم.