ثبت نام دوره مقدماتی حضوری تربیت مدرس زبان فارسی (ویژه علاقه‌مندان مقیم ایران) از شنبه هفتم مردادماه آغاز شد و تا پایان یکشنبه ۲۲ مرداد ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ثبت نام دوره مقدماتی حضوری تربیت مدرس زبان فارسی (ویژه علاقه‌مندان مقیم ایران) از شنبه هفتم مردادماه آغاز شده و تا پایان یکشنبه ۲۲ مردادماه ادامه دارد.

دوره مقدماتی تربیت مدرس زبان فارسی بر اساس معیارهای تربیت مدرس زبان در سراسر جهان و بر طبق الگوی تربیت مدرس زبان فارسی بنیاد سعدی و آزمون دانش تدریس زبان فارسی (داتفا) طراحی شده است.

محتوای دوره شامل سرفصل‌های آموزش و پشتیبانی از یادگیری زبان فارسی، برنامه‌ریزی آموزش و یادگیری زبان فارسی، روش تدریس مهارت‌های زبان فارسی، سنجش توانش زبان فارسی و بالندگی حرفه‌ای مدرس زبان فارسی است.

مخاطبان واجد شرایط این دوره «دارندگان مدرک کارشناسی و بالاتر رشته‌های زبان‌شناسی (همه گرایش‌ها)، زبان و ادبیات فارسی (همه گرایش‌ها)» با حداکثر سن ۴۵ سال و آشنا با رایانه و فناوری‌های نوین هستند.

این دوره از شنبه ۲۸ مردادماه آغاز و تا چهارشنبه یکم شهریورماه به صورت حضوری و در محل بنیاد سعدی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره آموزشی برای ثبت نام می‌توانند به نشانی s1f.ir/tep1402 مراجعه کنند.