بوشهر- فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر گفت: سازمان قضائی نیروهای مسلح کارنامه‌ای درخشان دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو صبح چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه دادستان سازمان قضائی نیروهای مسلح استان بوشهر اظهار داشت: قضاوت اسلامی به عنوان یکی از ارکان مهم حکومت اسلامی در راستای پابرجا کردن عدالت است.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر افزود: سازمان قضائی نیروهای مسلح به عنوان نهادی مقدس در راستای حفظ اقتدار نیروهای مسلح در جغرافیای کشور به شمار می‌رود و این سازمان با رعایت قوانین و مقررات در حمایت و دفاع از نیروهای مسلح تا به حال گام‌های بسیار مهمی برداشته است.

وی با اشاره به کارنامه درخشان سازمان قضائی نیروهای مسلح عنوان کرد: سازمان قضائی نیروهای مسلح با به کارگیری ایثار، اقتدار، حیثیت، سلامت کاری و همکاری بسیار مناسب با فرماندهان و مدیران نیروهای مسلح دارای کارنامه‌ای درخشنده است.

آئین تکریم و معارفه دادستان نظامی سازمان قضائی نیروهای مسلح استان بوشهر با حضور معاون اول رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح، رئیس کل دادگستری استان بوشهر، رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح این استان و فرماندهان نیروهای مسلح استان بوشهر در سالن ۲۲ بهمن شهرستان بوشهر برگزار شد.

در پایان این آئین طی حکمی از طرف غلامحسین محسنی اژه‌ای، کریم بحرانی فرد به عنوان دادستان نظامی سازمان قضائی نیروهای مسلح استان بوشهر منصوب شد و به پاس زحمات محمد مهدیان دادستان سابق این استان با اهدای لوحی تقدیر به عمل آمد.