گرگان_ مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان گفت: رسانه به عنوان یکی از ابزارهای قدرتمند در سالهای اخیر به شمار می رود تا جائیکه بسیاری از تحولات در دنیا با قلم اتفاق افتاده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رمضان زینعلی صبح سه شنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری مهر در گلستان اظهار کرد: تحولات عظیمی با قلم در دنیای امروز اتفاق می‌افتد حتی انقلاب‌ها هم برخی مواقع به کمک رسانه اتفاق افتاده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی گلستان، افزود: در بسیاری از مواقع مشکلات و موانع از طریق طرح در رسانه برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه رسانه می‌تواند در اذهان عمومی تأثیرگذار باشد، گفت: با ابزار رسانه تسخیر مغز، تفکر و اندیشه به راحتی امکان پذیر می‌شود.

زینعلی ضمن یادآوری اینکه ۲ بیمارستان و ۹ مرکز درمانی در استان داریم، اضافه کرد: ۶ درمانگاه در دولت سیزدهم ساخته شده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی گلستان از خرید ۲ دستگاه MRI و تجهیز بیمارستان‌های تأمین اجتماعی به ۲۰۰ تخت خبر داد و گفت: خوشبختانه این اتفاقات خوب در دولت فعلی انجام شده است.

زینعلی ضمن اعلام این نکته که طرف قرارداد سازمان اقشار تلاشگر، زحمتکش و کارگری هستند، افزود: این قشر همواره در کنار نظام بوده‌اند.

وی با بیان اینکه ۹۰۰ هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند، اضافه کرد: ظرف یکسال گذشته، در استان ۱۱ میلیون مراجعه به مراکز درمانی و بیمارستانی داشته‌ایم. به گفته مدیر درمان تأمین اجتماعی گلستان، در این مدت ۳ میلیون نفر خدمات رایگان از تأمین اجتماعی دریافت کردند.