کرمانشاه- سرپرست راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان بر لزوم استفاده از ایده‌های نوآورانه و کارآمد فعالان حوزه ساختمان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رامین الماسی صبح چهارشنبه از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان بازدید کرد و از نزدیک تکنولوژی‌های روز صنعت ساختمان کشور را رصد و برای بهره‌گیری از فناوری و امکانات روز کشور و دنیا در پروژه‌های ساختمانی با شرکت‌ها و فعالان حوزه ساختمان تبادل نظر کرد.

وی با اشاره به تأکیدات مکرر وزیر راه و شهرسازی مبنی بر بهره‌مندی مضاعف از فناوری‌های نوین و دانش‌بنیان در انجام مأموریت‌های خطیر وزارت راه و شهرسازی به ویژه در نهضت ملی زمین و مسکن، آمادگی این اداره‌کل را در راستای همکاری‌های بیشتر اعلام کرد.

سرپرست راه و شهرسازی استان کرمانشاه همچنین آمادگی خود را نسبت به برگزاری جلسات مشترک کارشناسی برای رفع موانع پیش رو همچنین بهره‌مندی حداکثری از تجارب و پیشنهادهای قابل از طرف تولیدکنندگان، اعلام کرد.

الماسی خواستار مشارکت جدی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برای رفع محدودیت‌های کشور در صنعت ساختمان به ویژه در خصوص جلوگیری از هدر رفت انرژی در بخش ساختمان کشور شد.