سنندج - رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان گفت: هم اکنون ۱۳۳ دانشجوی خارجی در واحد بین الملل این دانشگاه در سنندج مشغول به فعالیت هستند و این روند همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، قباد میمنت آبادی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی سال ۶۲ فعالیت خود را در کردستان شروع کرده و هم اکنون علاوه بر سنندج در چهار شهرستان دیگر استان نیز شاهد واحدهای تابعه هستیم.

وی افزود: هم اکنون ۳۱۷ نفر هیئت علمی و ۱۳ هزار و ۱۰۷ دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی در این این دانشگاه مشغول فعالیت هستند.

میمنت آبادی خاطرنشان کرد::برای ارتقای تدریس در دانشگاه آزاد افرادی که دانشجوی دکترای دانشگاه آزاد هستند می‌توانند به عنوان دستیار آموزشی در کنار اعضای هیئت علمی مشغول به فعالیت شوند.

وی اعلام کرد: در حال حاضر ۱۳۳ دانشجوی خارجی نیز در حوزه بین الملل در این دانشگاه مشغول به فعالیت هستند و این روند تداوم خواهد داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان اظهار کرد: سومین جشنواره سراسری مولودی خوانی نبوی همزمان با عید مبعث در سنندج برگزار می‌شود.

میمنت آبادی افزود: این جشنواره از سری برنامه‌های امامت و مهدویت بوده و در سه بخش آزاد، دانشجویی، علمی و پژوهشی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: افراد و گروه‌های علاقه مند می‌توانند تا ۱۵ دی ماه آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.