شهرکرد_مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) گفت: ۵۵ نفر از ارکان نمونه مساجد چهارمحال و بختیاری برای شرکت در مراسم ویژه مسجد مقدس جمکران به شهر مقدس قم اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت و تکریمِ فعالان مساجد در سراسر کشور آئین تکریم از فعالان مساجد در سراسر کشور همزمان با روز جهانی مسجد برگزار و آئین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت «مثل مصطفی» در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) اظهار کرد: همزمان با روز جهانی مسجد در روز دوشنبه ۳۰ مردادماه، اولین آئین تکریم فعالان مساجد و پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت «مثل مصطفی» در مسجد مقدس جمکران و هزاران مسجد در سراسر کشور برگزار می‌شود.

طاهری افزود: در این مراسم از فعالان برتر مساجد سراسر کشور تقدیر و از تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بر کتاب‌های «سرباز روز نهم» و «اسم تو مصطفاست» رونمایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به همین مناسبت ۵۵ نفر از ارکان نمونه مساجد استان چهارمحال و بختیاری هم برای شرکت در مراسم ویژه مسجد مقدس جمکران که روز دوشنبه ۳۰ مرداد برگزار خواهد شد، به شهر مقدس قم اعزام می‌شوند.