مشهد ـ مدیرکل سیاستگذاری و توسعه سلامت ستاد اجرایی فرمان امام راحل از ایجاد تغییر رویکرد جدی در خدمات این ستاد خبر داد و گفت: رویکرد اجتماعی و خدمات به مردم تقویت شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد ودود حیدری در نخستین نشست تشکیلاتی قرارگاه جهادی سلامت، اظهار کرد: در کشور ما پیشکسوتان زیادی در حوزه قرارگاه جهادی داریم.

مدیرکل سیاستگذاری و توسعه سلامت ستاد اجرایی فرمان امام راحل تصریح کرد: بعد از ورود اجتماعی محرومیت‌های ستاد بارقه‌های امید در بین مردم شکل گرفته است.

وی بیان کرد: تغییر رویکرد جدی در خدمات این ستاد ایجاد شده و رویکرد اجتماعی و خدمات به مردم تقویت شده است.

ودود حیدری اظهار کرد: تشکیل گروه‌های متعدد در ستاد با هدف ارتقا اجتماعی نظام اسلامی ایران شود، سرمایه اجتماعی در مدت کوتاه تولید نمی‌شود و برای کسب آن نیاز به کار و تلاش است، پیروزی و تثبیت نظام یک بحث بوده و ایجاد سرمایه اجتماعی یک مبحث جدی‌تر است.

مدیرکل سیاستگذاری و توسعه سلامت ستاد اجرایی فرمان امام راحل یادآور شد: تقویت سرمایه اجتماعی نیاز به تلاش‌های روزانه داشته و همه اقداماتی که منجر به جلب رضایتمندی عامه مردم شود منجر به رضایت اجتماعی می‌شود.

وی بیان کرد: خدمت به مردم در مبانی معرفتی و مکتبی ما جز اهداف عالیه است، خدمت به محرومان مسیر میانبر برای رسیدن به درجات عالیه نزد خداوند متعال دارد.

ودود حیدری خاطر نشان کرد: ستاد اجرایی در حوزه تشکیلات تجربیات زیادی دارد اما تشکیل قرارگاه در حوزه سلامت به جهت مشکلات که در کشور وجود دارد از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرکل سیاستگذاری و توسعه سلامت ستاد اجرایی فرمان امام راحل اظهار کرد: عرصه بهداشت و سلامت برای مردم بسیار حائز اهمیت است و عدم توجه به آن موجبات آسیب‌های اجتماعی را فراهم می‌آورد و به دلیل همین حساسیت‌های معرفی دبیران قرارگاه در هر استان را در دستور کار داریم.

وی ادامه داد: هدف ما ارائه مطلوب خدمات به مردم کمتر برخوردار در سطح استان‌های کشور است، ایجاد انسجام در بین فعالان علاقمند به حوزه سلامت یکی از برنامه‌های جدی است.

ودود حیدری اضافه کرد: بنای تداخل در مسیر کلان بهداشت و درمان کشور نداریم و هدف ما تقویت بهداشت و درمان کشور است.

مدیرکل سیاستگذاری و توسعه سلامت ستاد اجرایی فرمان امام راحل با اشاره به اقدامات ستاد اجرایی در کمک به سلامت مردم، گفت: در بحران‌ها در کنار دولت و مردم قرار گرفتیم و در این عرصه هم تلاش داریم که میزان موفقیت‌ها را چندین برابر افزایش دهیم.